Sunday, August 21, 2011

Salah Ke Saya Sayang Adik Saya ..??



Salah ke saya sayang adik saya?
Apa salah saya pada 'anda' yang mampu menilai kami?
Kenapa 'anda' pandang serong pada saya?
Perlukah 'darah daging' yang akan menutup mulut 'anda'?

Saya sayang adik saya!
Saya menjaganya atas nama ALLAH!
Saya menerima tangungjawab dan amanah ini dengan seluruh jiwa saya!
Kami menjalin ukwah ini dengan rela kami!

Siapa yang tahu apa yang kami tahu?!
Siapa faham apa yang kami faham?!
Siapa rasa apa yang kami rasa?!

Kerana 'anda'.. patutkah kami berpisah?!
Kerana 'anda'.. saya perlu berkorban jiwa!
Kerana 'anda'.. saya ketepikan perasan sedih saya!
Kerana 'anda'.. saya 'menikmati' hidup saya dengan kegusaran!

Hinakah saya pada 'anda'?!
Adilkah 'anda' menilai kami?!

Hinalah saya sebelum anda menghina adik saya!
Pukulah saya sebelum anda memukul adik saya!
Hukumlah saya sebelum anda menghukum adik saya!

Saya akan menjaga adik saya...
Walaupun saya tolok gantinya..
Biarnyawa bersulam cinta..
Cinta kami pada yang Esa..

4 comments:

  1. nak jdi adik awk gk r..huhu Bintang Kelabu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Eh,, Saya Selaku Nasrul Rasa nya lagi muda dari kamu niii he3

      Delete
  2. bro.. nak jadi abang awak boleh?
    -qwerty2013-

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab birthday ko sama sebijik ngan adik aku..
      -qwerty2013-

      Delete