Thursday, September 15, 2011

Setiap Hari Adalah Doa Buat Kita


Saat satu hari nanti awak mula membenci saya,
Percayalah pada saya, saya masih sayang awak.

Saat satu hari nanti awak panggil "Engkau",
Percayalah pada saya, saya masih panggil awak dengan panggilan sepatutnya.

Saat satu hari nanti awak minta saya pergi dalam hidup awak,
Percayalah pada saya, walaupun saya pergi, saya masih bersama awak.

Saat satu hari nanti awak anggap saya punca kegagalan awak,
Percayalah pada saya, saya terima sebagai teguran dari rasa kasih sayang awak.

Saat awak minta ruang untuk awak tenangkan diri,
Percayalah pada saya, saya malu dengan sikap saya.

Tetapi..

Saat satu hari nanti awak datang pada saya semula,
Percayalah pada saya,  setiap hari saya menunggu awak,
Percayalah pada saya,  setiap hari saya tersenyum mengenangkan awak,
Dan..
Percayalah pada saya,  setiap hari saya berdoa untuk kita bersama...



2 comments:

  1. amin...semoga bertemu kembali...
    Indah sungguh hubungan persaudaraan kalian...
    Semoga ALLAH merahmati kalian berdua..
    Amin..ya rabbal `alamin...

    ReplyDelete