Wednesday, February 22, 2017

Aku Redhakan Kita

Sudah jauh aku pergi, tidak terniat mengkhianati, malah tersipu ku tutup rapi, tanda durhaka kepada hati, Wahai empunya diri angin malam membawa perkhabaran, bahawa engkau di sunting molek, moga redha mu, membawa redha ku, jangan kau lupa , aku sejarah bagi mu, kalau ku turut rasa hati, meniti kasih aku hajati, wahai tuhan empunya diri, telah Engkau tetapkan jalan hati ini, tidak lama purnama, engkau akan di dampingi, seorang insan yang engkau kasihi, moga kasih ku berlalu pergi, agar ku redha yang ada di sisi, doa ku doa mu kini... biarkan kasih berlalu pergi, janganlah kiranya mendakwa dakwi, ku mohon kan kau redha kan ketentuan Ilahi. Selamat segalanya aku doakan , merafak sembah durhaka aku tabalkan, moga yang hilang ini cuma kasih antara insan, jangan pula hilang kasih kita dan Tuhan.

No comments:

Post a Comment